tirsdag 28. juni 2011

Sommerferie med søskenbarn og kyllinger!

hei!
vi har hatt sommer ferie i under en uke men det føles ut som om jeg har hatt sommerferie i sånn.. tre uker! det har skjedd å mye! jeg har søskenbarn på besøk og vi finner på såå mye rart. også har vi fått 19 høner!! jeg tror egentlig at jeg bare legger ut bilder ; D

                                  Meg og høna mi Vanilje <3 <3



                  Frøya


          Embla, Lea, Meg, Rasmus, Espen og håvard med hver sin høne :D
          ja...vi finner på mye rart : P her da et tilfelle hvor vi fant på og ha melkrig!! sinnsykt gøy altså, anbefales!!


    Telt tur i hagen med Viljar, Meg, Maja og isak inni soveposen og Rasmus forran : D
Og bading, masse bading!!!!

Hva har du gjort i sommerferien så langt?

Martine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar